
[text_block style=”style_1.png” align=”left”] [/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left”] [/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”14″ font_color=”%23727272″]
1.6 Is er bij de werkzaamheden binnen uw organisatie sprake van:
c. De invoering van bestaande technologie in een nieuwe context?
[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”18″ font_color=”%23727272″]Het kan hier gaan om bijvoorbeeld cameratoezicht of controle op verdovende middelen op de werkvloer.[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”18″ font_color=”%23727272″]U loopt verhoogde risico’s bij het gebruik van deze middelen. De impact van deze werkwijze binnen uw organisatie, kan reacties oproepen bij uw personeel, en andere betrokkenen.
Dit kan leiden tot verhoogde kans op imagoschade, verstoring van de bedrijfscontinuïteit, en acties door handhavers en toezichthouders.[/text_block]
Dit kan leiden tot verhoogde kans op imagoschade, verstoring van de bedrijfscontinuïteit, en acties door handhavers en toezichthouders.[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”18″ font_color=”%23727272″]Een advies is dan ook om de betrokkenen tijdig in te lichten over de systemen die uw gebruikt, de doelstellingen die u hiermee nastreeft en welke gevolgen dit kan hebben voor de privacy van de betrokkenen.[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”18″ font_color=”%23727272″]Een transparante houding naar de betrokkenen, en duidelijke communicatie is dan ook het sleutelwoord![/text_block]