BLACK FRIDAY Stappenplan voor Marktonderzoek

Black Friday, we ontkomen er niet aan!

Overal zwarte of donker gekleurde afbeeldingen om Black Friday onder de aandacht te brengen, het moet niet gekker worden.

Overgewaait uit de States, waar dit fenomeen al langer speelt, wordt in Nederland nu ook groot uitgepakt met kleine prijzen.

Er is echter een aantal aanbieders dat verdacht wordt van het verhogen voor de actie, en dan een aanbieding doen, die uiteindlijk minder spectaculair is, dan het laat blijken.

Hier heb ik echter een orginele actie, die niet is verhoogt voordat BLACK FRIDAY aanbrak.

Dit is tevens HET Stappenplan, wat je op de hoogte houd van alle acties, door onderzoek verkregen.

Je weet dan volgend jaar welke acties orgineel zijn, en welke even tevoren verhoogd

En de klanten dan?

De klanten weet je uiteraard ook alles van, zodat je gericht kunt inspelen op hun wensen, en wellicht zelfs een product op maat kunt maken!

Waar jou klant zich bevind, waar jou klant zijn producten koopt, en vooral niet onbelangrijk, via welke kanalen hij of zij communiceert.

Je kunt dan een gerichte actie uitvoeren, naar jou klanten, met een succesvol resultaat.

Interesse? Ga dan naar BLACK FRIDAY

Geef een reactie